20110702

Remove friends from FB friends list

Salam :)


 Baru skrg dapat lappy. Owh. Rindu Encik Tochi ni. *Mengada bg name kat laptop (--')


Straight to the point. Rase2 korg cm meluat-menyampah-me-ter what so ever lah lan kalau org tu korang kenal maybe sebab 1 sekolah, matric, poly atau mana2 lah kan. Pernah say Hi!! :) haii!!.. Sekali tup tup dia delete korang dr Fb dia?


FUUUU..Sirap bandung betul tahu? haha. 


Lagi 1 apehal kawan rapat pon nak hide wall? Better x yah friends je kalau camtu kan? Sekarang ni misi saya ialah berkawan dgn semua orang. Kalau boleh la. Tehee.. Walaupun saya makan hati. Owh. Perkara biasa. X makan hati x kawan la namanya tu. Pompuan. haha :P


Ok. Lets think positive bebeh!. Maybe dia x nak ada org dia x kenal add dia kat Fb ke kan? 


Uhh. Tapi. Deep inside mesti la rasa keciwa juga kan?


Gmbr x ada motif-Google
bye.
 X ada kena mengena antar yg hidup mahu yg dah tiada. Cewah :P



No comments: