Salam :)
Baru skrg dapat lappy. Owh. Rindu Encik Tochi ni. *Mengada bg name kat laptop (--')
Straight to the point. Rase2 korg cm meluat-menyampah-me-ter what so ever lah lan kalau org tu korang kenal maybe sebab 1 sekolah, matric, poly atau mana2 lah kan. Pernah say Hi!! :) haii!!.. Sekali tup tup dia delete korang dr Fb dia?
FUUUU..Sirap bandung betul tahu? haha.
Lagi 1 apehal kawan rapat pon nak hide wall? Better x yah friends je kalau camtu kan? Sekarang ni misi saya ialah berkawan dgn semua orang. Kalau boleh la. Tehee.. Walaupun saya makan hati. Owh. Perkara biasa. X makan hati x kawan la namanya tu. Pompuan. haha :P
Ok. Lets think positive bebeh!. Maybe dia x nak ada org dia x kenal add dia kat Fb ke kan?
Uhh. Tapi. Deep inside mesti la rasa keciwa juga kan?
X ada kena mengena antar yg hidup mahu yg dah tiada. Cewah :P
Baru skrg dapat lappy. Owh. Rindu Encik Tochi ni. *Mengada bg name kat laptop (--')
Straight to the point. Rase2 korg cm meluat-menyampah-me-ter what so ever lah lan kalau org tu korang kenal maybe sebab 1 sekolah, matric, poly atau mana2 lah kan. Pernah say Hi!! :) haii!!.. Sekali tup tup dia delete korang dr Fb dia?
FUUUU..Sirap bandung betul tahu? haha.
Lagi 1 apehal kawan rapat pon nak hide wall? Better x yah friends je kalau camtu kan? Sekarang ni misi saya ialah berkawan dgn semua orang. Kalau boleh la. Tehee.. Walaupun saya makan hati. Owh. Perkara biasa. X makan hati x kawan la namanya tu. Pompuan. haha :P
Ok. Lets think positive bebeh!. Maybe dia x nak ada org dia x kenal add dia kat Fb ke kan?
Uhh. Tapi. Deep inside mesti la rasa keciwa juga kan?
Gmbr x ada motif-Google
bye.X ada kena mengena antar yg hidup mahu yg dah tiada. Cewah :P


No comments:
Post a Comment