Assalamualaikum :D
Blogwalking lepas frust blackcurrant cheese cake yg baru 1st time buat jatuh menyembah bumi. Sobs :'( Bau dah cukup sedap dah. Eceh. Puji diri sendiri pulak. Tapi sayang nya kek tu jatuh. Dugaan. Frust punya pasal tu yg tetbe nak join giveaway ni. 1st time!!
Nak lepas geram punya pasal so saya blogwalking! Tehee. Jalan-jalan sekali terjumpa blog cik MB. Pastu terjumpa blog cik alyaeyanaqaisara merangkap pemegang nama Yana yg buat giveaway ni jugak. Kemaen sedap nama dia. Boleh buat nama anak in 8 years time. Tehee.
As u people can read, banyak kan sponsor yg bemurah hati nak bagi hadiah. Huu.. Shawls sangat rambang mata tengok plus with all the cute pins which I never wear yet. Loser betul saya ni. Ahaha. (--')
senarai sponsor :
- Scarf Sweethoney
- Wirda Azurainie.
- Droplet House
- Lens Mania
- Ayu-Raudhah Shawlstore
- Nora Nabella
- Applepinkbow
- Syafeika Edora
- pixel mania
- Wan Hazel
- Momo Chan Collection
- NHL Colloection
- Kei Seinchi
- Sya Razali
- Aimi Craft
- Habibi Hamid
- Shawl Az
- Imann Abdul
- Aan Boutique
- KZ Nabihah Boutique
- Ciktiqz Adamaya
- Tri Fa
- Kittyshawls
Giveaway ini berlangsung selama sebulan. Dari 8/7 hingga 8/8. Time bulan puasa pon korang boleh join. X batal puasa pon dan x mengeluarkan keringat. Kena tag orang pulak. Hee.. Tag sape yep. Suka hati je tag boleh x? Haha.



6 comments:
kek jatuh? sayangnya. sempat rasa tak?
btw good luck for the contest !!!
Muka Macam Kau? Sorry, Aku Tak Pandang
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya
hye,blogwlking here.. gudluck! ^_^
btw jom komen link entry wani ni.
http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html
thx a lot =)
miss Y: hi!! hee..sempat rasa n kite buat 2 bekas. nasib baik kalau x kempunan la kan. hee..
cik wani: thanks!! :D
ayat boleh join dan tak batal puasa itu kelakar.hahaha
buatla kek baru. sheda pandai. nak resepi tak ? wakakaka
cik helene: hahah.. betul kan saya ckp? tehee
sheda: nak nak!! nak wat kek raye! haha
Post a Comment