Assalamualaikum & good morning!
So, how's your new sem? Is it the same like before or tougher? Probably tougher right? Apesal nak speaking sgt ni. Mcm awkward gila je. (--') Saya budak sem 6 sekarang tapi ada lagi 4 sem nak kena abeskan lepas ni. Untungla korang yg tinggal lg sebijik or 2 bijik sem lagi nak kena harung. Pray for me please? :)
Dengan subjek2 baru plus with genius Dr buat saya jadi kerdil di mata mereka although they not look down to us but still I feel like they deserve the students that better than me. Sighs. :( Sekarang saya ada subjek surgery. Teaching us how to be a good qualified surgeon, anesthesiologist and of course, a man with good attitude towards animals.
Future veterinary surgeons
I'm soooo worry about it and other subjects too. Seriously. Ok. Mcm tulis dalam diari la pulak sekarang ni. (--') I know, korang akan ckp ala..subjek aku pun susah jugak, bukan ye subjek kau sorang je. Yes. I know, everyone's subjects are tough but everyone got their own limit right? I mean like feeling of cant make it well eventhough it doesnt begin yet.
Bukan senang nak cari bookshop jual buku kitorang. Sobs.
Saya pulak mcm makin malas jeeee sekarang ni. Haishhh.. What should I do?? The burden is getting higher but I'm getting slower. Next month I'm gonna be busy with tests that troubling a lot of us right? Hahha. So, marilah sama2 mendoakan kejayaan masing-masing. Nanti grad boleh senyum meleret sampai cuping telinga! Adios~





