Assalamualaikum
Hello spangler! Rindunyeeee kat blog! *jerit sambil tutup mata. Haha. I'm still in Kluang. Ni last week kitorang ada kat sini. Jumaat balik rumah! Weehuu! Apesal ayat macam orang x pernah balik rumah 28 35 hari? Apesal apesal? Ahhh. Korang x paham sindrom orang kena praktikal setiap sem. Macam otak kurang skru. Tahu?
Korang punya penternakan lemak selama 3 minggu amacam? Ada sukses? Bagus bagus. Saya jugak yg maintain slim. Auw. Haha. Berapa banyak duet dah dilaburkan? Ala. Toksah la ckp pasal duet. Saya kat sini duet keluar x setanding kekerapan air kat Sunway Lagoon tu ditukar. Indah betul kalau duet masuk je even x payah buat pape. ahh.. Kalau tu memang indah. Ye dak?
Isnin mesti sume macam dok malas malasan. So, kitorang x buat pape sgt hari ni. Manager in charge dengan berbesar hati bg pelepasan awal. aishhh. Comel betol. Ada ke patot dia suruh saya kawen ngn 2nd manager? X patot tahu? Saya profesional. Mana boleh kawen ngn org bawahan sebab laki ni ego. X nak pompuan lebih dari dia. Setuju? Tehee. :P
Besok baru buat keje sikit.*sambil patah patah kan jari. Bajet macho abes la tu ha? Haha. Besok maybe kitorang kena ambil darah lembu. Kadang-kadang rasa macam Cullens family plak bila asyik dok amek darah lembu kobau kambeng and the list goes on and on and on.
Sebenarnya banyak nak tulis tapi x ada olang mahu baca. Tu la masalahnya. So , bagi x nampak awkward, awful or what so ever, baik stop bluffing and get to work.Peace out!
Skali skala amek darah ikan paus baru awesome possum!!




