Assalamualaikum manusia yg tengah tengok Msia lwn Indon
Rindu blog ni. Fullstop.
Berkenaan dengan tajuk di atas. Ni mcm gaya nak tulis surat rasmi. Eh. Paper Bm SPM dah habis kan? Tehee. Tahniah lah sebab berjaya jawab paper BM. Jangan dapat B sudah. Nanti scholarship kena tarik. Malang betul. Haha.
Sekarang ni saya tengah busy dengan test. Statement bajet artis dah keluar la der! Akibat test perjalanan hidup jadi kucar kacir termasuklah juga behaviour sendiri. Ni bukan sebab kena infect dengan Rabies virus behaviour pon berubah. Tapi ni sebab test yg durjana.
Situasi pertama
Hari tu. Minggu lepas. Ye la. X kan minggu ni pulak kan. Kot ye nak fail BM jangan lah bagi hint sangat der. Haisshh.. Ok. Sambung. Hari tu. Saya study patho. Tengah syok mengahafal "there are five types of rhinitis; serous rhinitis bla bla bla" Sekali pen jatoh. Automatik tercakap "Oh mak kau serous!"
Kawan sebelah buat muka rakun x siap lalu membalas "Apehal ko ilmiah sgt hari ni weyh? Gerun dowhh!" And I was like " Tah la weyh. Patho punye penangan. Hakhak"
Situasi kedua
Rase mcm nak maki orang tapi hati kata "x baek weyh maki orang. Lagi pon ko kan nak exam. Nanti susah nak study weyh". Otak zaman sekarang dah pandai pshyco tuan sendiri. Sighs. (--')
End up maki dengan gaya ilmiah. "Gumboro betul la bus tadi! Boleh pulak kan dia x punctual. Cheesdale!"
Gumboro is actually a disease in chicken caused by Infectious Bursa Virus (IBV)
Moral of the story: Bila nak test semua orang x me-lagha. Haha
Have a nice day people! N congrats to Msia. We won bebeh!!!






