Assalamualaikum bloggers!!
Eksaited kot bila join segmen Suhazli. Dapat gak tahu bloggers mana yg sama U dgn saya. Bakal junior pon ada. Siap kena siang dgn senior lepas ni. Tehee. Tapi nanti tegur kat library fakulti saya yg malu. Siyes wa ckp sama lu. Malu okey?
Kantoi la pulak saya ni budak nerd coz selalu lepak kat library. Tipu gila. Masuk library nak baca paper je x pon bila mentari memancar.Silau bijik mate den. Bila suhu badan dah jatuh 5 darjah celcius cepat-cepat capai beg lari keluar. Takut jadi vampire muka pucat bila masuk lecture hall. (--')
Apehal muka diorang x pucat mcm Edward Cullen? Ni ciplak punya vampire. Sighs.
Entry ni bukan nak cerita pasal library saya yg sendiri boleh konpius ni library ke lori air batu. Bukan bukan. Tapi saya nak cerita pasal ada sorang pak cik taxi ni. Saya selalu balik rumah dari ktm naik taxi. Bajet kaya sangat. Konon. Padahal pemalas nak jalan pergi terminal bus dgn beg baju busuk. Dasar pompuan err...
Bukan apa. Berat kot plus jaoh kot terminal bus tuh! Saya pompuan tak punyai kudrat seperti badang. Pfft. Ayat sastera. Then naik lah taxi pak cik ni. Tah apa nama saya x kuasa nak tanya. Kang dia kata saya nak masuk jarum plak. Prasangka buruk. Tabaik tahu kawan-kawan. Haha.
Say no to negative thinking n smoking coz both give me heart attack (--')
Tetibe pak cik tu pulak tanya nama saya. Small matter. Nama je kot. Apa daa. So bagitahu je lah. Sekali pak cik tu cakap nama adik dijawikan ada berapa huruf jawi? Paham x what I'm trying to say? Haha. Kiranya nama saya Zuraini so ada 6 huruf jawi lah.
Then dia cakap, adik nanti nak cari jodoh cari lah lelaki yg ada 9 huruf jawi nama dia. Penyabar orangnya. Pak cik ni tahu-tahu je saya ni kurang sabar kan. Getusku dalam hati. (--') Pastu dia sambung. Mesti adik ni senang dapat duit kan? Rezeki mudah nak dapat sebab adik ada 6 huruf jawi.
And I was like, eh ye ke pak cik? Muka eksaited habis! Sebaik pak cik tu x pandang belakang. tehee. Cepat-cepat bukak pintu hulur duit kaler merah.
Rasa-rasa gadai kuceng ni sekor brape kali saya boleh naik taxi pak cik ek? (--')
Moral of the story: Siapa nama dia ada 9 huruf?? :P




5 comments:
uih kene siang tu :D
dgr cite library dekat dgn kolej btul ke?
jgn la malu2 senior :D
sy budk baru belajar
kalau salah tlg tunjukkan
ewah ;p
saya...hehe
little nuur: bukan stakat library je dekat ngn kolej, fakulti pon dekt. hee.. jalan kaki pon boleh tp nanti penat lah. haha
dr.lurve: oh. ye ke? nama sape? haha
babe, my name if dijawikan ade 9 huruf so couple jum! KAH KAH KAH.
teori mane pakcik teksi pakai ni? adeh (=.=')
atie: jom!! eh. yes I do! haha. I pon xtau la babe. tp org tua2 kan byk pengalaman. tehee..
Post a Comment