20100518

1st time!!!

 Assalamualaikum..


First time blogging.. thrill kot! haha. I'm a newbie! Sila bagi tunjuk ajar * sambil tunduk kepale. Hee :D






Saja je  sebab x der keje time cuti panjang ni. After dah settle sume benda clinic prctical especially, I can spend my own sweet time with my family n also lappy ni.hee.. Kalau x jgn haraplah.. Busy jer memanjang. Penat gak jd student ni kan?? Ingtkn dah masuk U boleh la lepak2 relax2 sikit tp x pon.

I'm an ordinary girl that trying 2 make her life better n colourful. Pursuing my study in Doc of Veterinary Medicine (DVM). First year student yg bakal jadi 2nd year student. Bunyi mcm gempak jer course 2 kn (tp x der la sangat sebenarye.haha) Hidup sengsare gak la jd DVM ni. so jgn amek course ni yep adek2..hahah.
Bila mule2 masuk U ni kawan2 rapat sume x same U. A little bit disappointed coz we’ve been together for 6 years!! Tp sekarang sume kat tempat lain. Ade kat UPSI, UITM, USM, UTeM. Kat mane2 je lah..Rase mcm kejap jer mase berlalu (touching la plak kan :P) 
Bila masuk U ni baru lah sedar ade macam2 jenis manusie. I'm trying to adapt with the new condition but sometimes what we’ve planned does not fill up our expectation right?? I'm trying to be me but sometimes people cant accept it n so do I.. Humans are not perfect. 


Jadi kita kena lah terima ape yg orang nak kate kan. Maybe diorang cuba nk tegor kite tapi kadang-kadang kite jer yang x boleh nak terime or cara diorang tegor 2 x kena sangat.. X pe. Lama-lama kite boleh perbaiki kelemahan diri sendiri. Ceh.. cm motivator lak…k k.. 
taa for now!!



Muka toye! Adeyhh..haha



No comments: