20120130

Entri 34 dalam 1


Assalamualaikum 

Hello spangler! Rindunyeeee kat blog! *jerit sambil tutup mata. Haha. I'm still in Kluang. Ni last week kitorang ada kat sini. Jumaat balik rumah! Weehuu! Apesal ayat macam orang x pernah balik rumah 28 35 hari? Apesal apesal? Ahhh. Korang x paham sindrom orang kena praktikal setiap sem. Macam otak kurang skru. Tahu? 

Korang punya penternakan lemak selama 3 minggu amacam? Ada sukses? Bagus bagus. Saya jugak yg maintain slim. Auw. Haha. Berapa banyak duet dah dilaburkan? Ala. Toksah la ckp pasal duet. Saya kat sini duet keluar x setanding kekerapan air kat Sunway Lagoon tu ditukar. Indah betul kalau duet masuk je even x payah buat pape. ahh.. Kalau tu memang indah. Ye dak?

Isnin mesti sume macam dok malas malasan. So, kitorang x buat pape sgt hari ni. Manager in charge dengan berbesar hati bg pelepasan awal. aishhh. Comel betol. Ada ke patot dia suruh saya kawen ngn 2nd manager? X patot tahu? Saya profesional. Mana boleh kawen ngn org bawahan sebab laki ni ego. X nak pompuan lebih dari dia. Setuju? Tehee. :P

Besok baru buat keje sikit.*sambil patah patah kan jari. Bajet macho abes la tu ha? Haha. Besok maybe kitorang kena ambil darah lembu. Kadang-kadang rasa macam Cullens family plak bila asyik dok amek darah lembu kobau kambeng and the list goes on and on and on. 

Sebenarnya banyak nak tulis tapi x ada olang mahu baca. Tu la masalahnya. So , bagi x nampak  awkward, awful or what so ever, baik stop bluffing and get to work.Peace out!

Skali skala amek darah ikan paus baru awesome possum!!

3 comments:

pypylambstudio said...

amik darah lembu...ehh..awak praktikal course ape ek??

Zuraini said...

hoho. saya vet student. tu pasal kena amek darah lembu. hee.

Anonymous said...

klu duit boleh trun mcm air hujan lg best..ni duit mengalir mcm air sunway lagoon plak...cepat jek hbs..=(