20101211

I lost him. My one & only man :,(

Assalamualaikum :)

 Lamanye x update blog. I'm too busy with my life. Final exam, vet camp and the most unexpected thing happens when I'm too busy with all this stuff.


Kadang2 kita terlupa something yg really valuable and precious in our life sebab terlalu sibuk ngn perihal diri sendiri. Assignment lah exam lah macam macam lah kan sampai terlupa nak doakan kesejahteraan kedua ibu bapa yang tercinta. Yup. Ibu Bapa. Bukan lah terus terlupa nak doa tp mungkin mcm dlm keadaan tergesa2 or doa cpat2 or lebih emphasize on something yg kita nk achieve on that time like exam nk dapat 4 flat or nk event yg kita buat success. Lebih kurang cmtu lah kan..

What I want to share is about him. Who is "him"?? He is my late dad. He peacefully left me and all of us on 23rd of Nov 2010. Dah lebih kurang 3 minggu abah dah xder tp saya rasa mcm baru semalam. Sedih x hilang lagi kn..


 Masa tu saya tgah bz dgn vet camp. As one of the programmers of that camp, I'm too busy to ensure all the programmes done smoothly and successfully. Meeting sampai pg sebab bsok dah kne jalankan game yg kitorg buat tu. And and the bad thing is only us, the programmers know what going to be done for the whole day staying there. So, lagilah berat kerja kitorg ni.

Masa tu saya rasa mcm secure la sebab saya balik Seremban after final exam then tgok abah dah keluar hospital. Of course I will think that he is fine. So saya g camp ngn happy ye lah kan without worrying about his condition. But then, I got a miscall from my bro bcoz I left my phone in the room. So, bila balik bilik tgok ada miscall x lama after tu abg call balik. 


Suara mcm bru lpas nanges and weakly, he told me that my dad had passed away. Oh my.. dugaan ni terlalu bsar :'(


Mula2 saya mcm still under control tp bila abg hang up saya tros plok kawan saya yg bru jer abes solat. Then, nanges trok gila. The worst ever in my 19-year-old life! I thought I lost everything. My strenght, happiness, all sort of thing that vital in my life. Mcm lost sgt sgt kn??hrrmm..


Saya teros rebah bila sampai rumah. Thanks God I still have sisters and brother. They said everything will be fine. u still have us n mom..


Day by day I try to get back my strenght. Alhamdulillah.. Everythings are under control now :) 
I know I still have them. My mom, sisters, brother, relatives n friends


Al-Fatihah untuk abah..


Ya Allah cucuri rahmat ke atas roh abah, ampunkanlah dosa2 abah & tempatkanlah abah dikalangan org2 yg beriman... Amiinnn

2 comments:

MS.JENDOOLAH said...

alfatihah.

again. be strong babe.

Paroy said...

zue..sory..baru taw..takziah ye!kuatkan semangat ae!