oh oh.. ini bukan nk cte pasal
kekejaman
kebinatangan
ketidakbertanggungjawaban
ketidakprihatinan
ketidakperikemanusiaan
kehampehan
kekasaran
(wah! kosa kata bahasa kasar kamu sgt kemain!! * sila jgn cuba dirumah*)
sang tentera Israel & zionis
mahupon manusia yg bertopengkan haiwan
membuang anak
seperti membuang Huggies Dry Pants
Saya mahu menegaskan di sini!
haiwan tidak patot disalahertikan seperti di atas.
Mereka bukan sebegitu kejam
hanya manusia berakal kayu shj berperangai sebegitu
bak kata iklan
" dlam dunia haiwan tiada manusia tp dlm dunia manusia ada haiwan"
sudah sudah jgn nk emo terlebih pada tgah2 malam yg hening ini*
saya nak membuat pemberitahuan bahawasanya
saya adalah seorg yg kejam!
straight to the point la woi!!
ok ok fine!
kejam terhadap lipas
*x habis habis cite pasal lipas hang ni Zuraini *
sekati r! :p
hati saya membara serta berapi rapi
bila melihat kelibat mereka
syaitan pula menghembus hembus api yg marak itu
maka
terjadilah kes pembunuhan yg kejam
bertempat di dlam toi
selagi diorang x menghembuskan napas terakhir
selagi itu saya
....................
daisy?? meaning?
*woi! toi 2 kan tempat "mereka" meeting!*
ye ye.. saya teramat tau pasal itu
seba tu lah kot saya membara teramat
mood swing
oh oh..
bukan la sebab PMS okey!
ish ish ish...
istighfar banyak987
Ya Allah tenangkan lah hatiku
hindarilah diriku dari sifat amarah
tanamkanlah dalam hatiku sifat mahmudah
Berikanku kesabaran dan keimanan yg benar2 mantap
serta ketabahan hati
dalam mengharungi segala dugaan
di dunia ini
Ya Allah

No comments:
Post a Comment