I'm sick of being an option for certain people.
I'm sick of people who keep comparing me with the others.
I'm sick of people who give up on me.
I'm sick of making people satisfying with what I'm doing.
Enough to say that I'm disappointed with things around me.
But I know. All of this happen for a reason.
Just bear with it and everything will be fine. InsyaAllah.
"Kejayaan x mungkin datang bergolek"

4 comments:
betul. everything happen for a reason! harap u sabar dan redha dengan ketentuanNya. i tau u boleh :)
ok x ni u? mcm kes i aritu je ni..huhu..sabar je lah..ade dugaan tu sbnya..kdg kita ni ikut perasaan sgt..tp satu je, jgn pk sgt mcm mn nk please org lain..we'll get tired of doin so..sb hati sndr tak tjg kan? just be who ever u wanna be n believe with urself keyh? =]
fira: thankss. :D I senyum2 baca korang punye komen tau. hihi
IM:Im fine. thanks for asking :) bukan I yg ikot perasaan sgt tp org lain tu je. maybe theres reason why dia jadi mcm tu kan. x boleh nak blame sape2.
try to think positive dear Mine...don't make the reason your mention before stucking your life..it's your feel actually.
on Hadith 11
''Tinggalkan apa yang meragukanmu dan kerjakanlah apa yang tidak meragukan mu''
riwayat tarmizi, al-nasa'i
Post a Comment