Assalamualaikum!!
Tengok title entry dah nampak excited kan? Haha. Saya x sure pakej soalan mana 1 yg saya kena jawab so saya jawab sume je la yep? tehee..
Owh ya! I've been tagged by ms wieyah. Blog dia comel!! pink with white polka-dot. Buat baju cam comel je awak. Heee. N dia orang sabah! Nanti saya g Sabah awak jadi tourist guide boleh?
Saya pon x ada idea nak tulis pasal apa sekarang ni so let check my answers out! But 1st, baca rules n regulation dulu ok?
1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.
Few things about me:
Saya perempuan. Ayu x ayu tu kena judge sendiri ok? I'm going to be 21 in less than 2 months time!! I love blue colour. I love cats, horses and owls and I wanna have them all. Saya nakkkk sgt g Pulau pulau! I have a sensitive skin. I'm not a talkative person. Saya jarang update blog sebab saya x ada masa n idea yg best best (--'). I've one n only brother. Errmm.. Ape lagi yep? I love to meet new people. X kesah la dia tu nanti jd kwn ke x ke. :D
Ati'ah 's question:
1)hobi?
Macam biasa main game lah kan. Lagi lagi kalau pergi arcade. Marvellous! Tapi macam nak tukar plak lah. Nak buat sudoku sampai lebam :D
2)cita2?
Dulu zaman muda mudi saya nakkk sgttt jadi pakar forensik. Cool gila kot ada title mcm tu tp nampknye saya dah tersasar sikit dari landasan sebenar. Hekhek
3)umur?
20 going to be 21 soon!
4)minuman kegemaran?
Ermm.. my all-time favourite is watermelon juice.
5)nama kawan baik anda?
Err.. Bagi menjaga hati ramai pihak saya mengambil keputusan untuk berdiam diri. Tehee..
6)subjek paling tidak suka?
Kat sekolah dulu mesti lah sejarah!!! Hahaha
7)awak rasa awak mesra dengan rakan2 blog
Errmm.. entahla. I wish to tp setakat ni mcm sedang sedang saja.
8)siapa blog paling famous di malaysia?
Errmm.. Setakat yg saya kenal plus muka pon selalu masok paper Hanis Zalikha n FL la. Actually ramai je kan..
9)antara buku kegemaran anda?
Adeyh. Ni soalan paling payah. Haha. I'm not really into a novel & story books but I prefer books that telling you mostly about facts or simple jokes like what I'm reading now which is "Allergies & Fight Them With Blood Type Diet".
10)lagu kegemaran?
Saya x ada lagu yg saya betul betul suka coz by the end of the day I'll start feel bored with it. Tehee.
11)filem kegemaran?
Mulan? Haha.
Wieyah's questions:
- name ?
Zuraini
- umur ?
21. Owh x pecaye!
- asal ?
Seremban :D
- status ?
Err.. ni status ape ni? Haha. Single of course.
- sekolah ?
Ala.. Dah abes sekolah la adik oi.. But my former school was Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya :D
- fav cartoon ?
Mickey!
- fav junk food ?
Errmm.. Im avoiding it actually. :)
- ambition?
Forensic specialist.
- no hp ?? ^^
Ha?? Nak kena mintak sendiri la. haha
- FB ??
Tu ada kat tepi tu.. Ni sure x geledah saya punya blog lagi ni kan..
- saya sayang awak ... awak plak ?? ^^
Ehem. Jadi tourist guide saya dulu baru boleh sayang. Haha
So my questions are:
Fav colour
Which 1 you prefer? Scuba diving or bungee jumping?
Umur berapa nak kawen? Haha!
Kasut saiz berapa?
Ring or bracelet?
Bracelet or watch?
Tempat yg paling nak pergi?
Do you want me to be your bestfriend? (ni soalan paling hardcore nameye. haha)
Pink or blue?
Bila grad/ habis skolah?
Err.. nak tag sape la plak ni.
Atie
Aten
Ka
Fiera
Zira
Husna
Iekasub
Mysaraa

5 comments:
haha ..! kalau awk g sabah., gtaw jer saya ok..! i'll be ur tourist guide ! hehe :)))
terimakasihdoktor.
sila singgah ye :)
http://letmetelluthestory.blogspot.com/2011/11/its-all-about-eleven.html
Apehal tetbe doktor plak ni?? gedik!! haha
Wieyah: Promise tau! hee
babe, nice to know something about u. tak sangka u pun sengal jgk kan. hihi. thanks tag i tau :)
done! sorry tak ikut rules pon..hee~
jawapan ikhlas dr hati.. :)
Post a Comment